اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۹۷۲۰

بهرامی: صبای قم بی‌پول نبود، سراغ مؤمنی نمی‌رفت

بهرامی: صبای قم بی‌پول نبود، سراغ مؤمنی نمی‌رفت
رئیس هیأت فوتبال استان قم، گفت: اگر باشگاه صبای قم شرایط و امکانات مناسب داشت سراغ محمد مؤمنی نمی‌رفت.
۱۵:۲۰ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
وانانیوز|

کریم بهرامی در گفت‌وگویی، در مورد اینکه محمد مؤمنی سرمربی صبا از نبود امکانات در تیم صبای قم گلایه داشته و این تیم را ترک کرده است، گفت: مگر کسی به محمد مؤمنی گفته بود ما امکانات داریم اگر باشگاه صبای قم پول و امکانات داشت سرمربی‌گری این تیم به مؤمنی نمی‌رسید. ما حداقل‌هایی را برای صبا داشتیم که البته این مسأله ربطی به هیأت فوتبال هم ندارد ولی با این حال ما زمین تمرین هم به صبای قم دادیم اما همان آقایی که محمد مؤمنی را به صبا آورده باید در این مورد صحبت کند.

وی افزود: ظاهراً محمد مؤمنی به دنبال رزومه‌سازی در تیم صبا بود و بعد از اینکه کارت مربی‌گری‌اش صادر شد رفت.

بهرامی در مورد اینکه ظاهراً شما گفته بودید تیم صبا در لیگ یک ماندنی خواهد بود، گفت: من چه زمانی گفتم تیم صبا در لیگ یک می‌ماند چند روز پیش در مراسم فوتسالی در استان قم هم گفتم صبای قم نه تنها در لیگ یک نمی‌ماند که در لیگ دسته دو هم نخواهد ماند زیرا این باشگاه بدهی میلیاردی دارد، پنجره نقل و انتقالاتش بسته است و با این شرایط بعید است که این تیم بتواند در لیگ دسته دوم هم بماند.

وی در مورد مبلغ بدهی باشگاه صبای قم، گفت: در هشت سال گذشته رقمی در حدود 24 میلیارد تومان باشگاه صبای قم بدهی از خود بر جای گذاشته که بیشتر این رقم مربوط به 6 سال اول آن است. زمانی که تیم به ما رسید ما سعی کردیم بدهی بر جای نگذاریم.

بهرامی در مورد اینکه ظاهراً می‌خواسته دو بازیکن با ژن خوب را به تیم صبای قم اضافه کند، اظهار داشت: این حرف بی‌معنی است من بازیکنی با ژن خوب نمی‌شناسم او باید این حرف را اثبات کند. من حتی دو بازیکن قمی که مربوط به استان قم بود را می‌خواستم به تیم اضافه کنم که نتوانستیم مجوز آن را به دلیل بدهی باشگاه صبا دریافت کنیم. من چنین کار‌هایی در زندگی‌ام انجام نداده‌ام و همواره آبرومندانه زندگی کرده‌ام.

وی با اشاره به مربی‌گری مؤمنی، گفت: آقای مؤمنی که می‌دانست پنجره نقل و انتقالات تیم به دلیل بدهی بسته است چرا 11 بازیکن را برای تمرین به تیم صبا آورده بود؟! می‌گفتند مؤمنی چون در سپاهان بازی کرده با ساکت رفیق است او کارش را انجام می‌دهد که من آن زمان هم گفتم من رئیس هیأت دبیر فدراسیون فوتبال هستم ایشان کار غیرقانونی انجام نمی‌دهند.

رئیس هیأت فوتبال استان قم در مورد اینکه چرا می‌گوید صبا در لیگ دو هم نمی‌ماند، گفت: من از نظر فنی و فوتبالی این حرف را نمی‌زنم بلکه بر اساس شرایط و قرائن موجود و از نظر مدیریتی این را می‌گویم فرض کنید صبا به لیگ دو سقوط کرده است اگر بخواهد بازیکن بگیرد باید 20 درصد از بدهی قطعی خود را بدهد، این باشگاه 5 میلیارد تومان در حال حاضر بدهی قطعی دارد که 20 درصد آن  رقمی در حدود یک میلیارد تومان می‌شود که باشگاه این پول را ندارد که بدهد تا بازیکن بگیرد. باشگاه حتی به ماچادو بازیکن برزیلی فوت شده هم بدهکار است و وکلا و خانواده این بازیکن از طریق فیفا و AFC پیگیر دریافت طلبشان هستند و به زودی آن مسأله بُعد بین‌المللی هم پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: صبای قم صبای قم
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
مرکز آهن
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین